Hoe Geir Ness de kracht van geur realiseerde

Geir Ness groeide op in Noorwegen en bracht weekenden door in de ongerepte bergen buiten Oslo, wandelen, skiën, kajakken in de fjorden en wilde bloemen plukken. Tientallen jaren later, na het werken met enkele van de grootste geurhuizen ter wereld, keerde hij terug naar die bergen op een missie om een eigen geur te ontwikkelen, geïnspireerd door zijn moeder.

Dit bericht kan affiliate links bevatten, wat betekent dat we een kleine commissie verdienen op aankopen via de links (zonder extra kosten voor u). Dit verandert onze mening niet, maar helpt wel om de site te ondersteunen. Bedankt!

Daarna verlegde Geir zijn focus naar het creëren van een volledige aanvulling van geur- en lichaamsproducten voor mannen en vrouwen. Ik vroeg hem naar zijn interesse in geur, verzorging en zijn eigen persoonlijke favoriete producten.

Hoe ben je voor het eerst geïnteresseerd geraakt in geur?

Al van jongs af aan had ik interesse in geuren. Toen ik opgroeide in Noorwegen, bracht ik mijn jeugd door met het bewonderen van de natuurlijke geuren van de regio, of het nu de koele geur van de bergen was, de houtachtige essentie van de bomen of de zoetheid van de wilde bloemen die op het platteland groeiden.

Ik raakte echt geïnteresseerd in mannengeuren toen ik ontdekte hoe een geur mijn stemming kon veranderen en herinneringen aan mijn favoriete mensen, plaatsen en tijden kon oproepen. Zelfs als ik dezelfde geur een miljoen keer heb aangebracht, kan ik niet anders dan glimlachen wanneer een geur betekenisvolle herinneringen oproept.

Toen ik eenmaal de kracht van geur besefte, keerde ik nooit meer terug.

Waarom is persoonlijke presentatie belangrijk voor jou?

Ik geloof dat persoonlijke presentatie een belangrijk middel is om verhalen te vertellen. Ik heb mijn persoonlijke presentatie altijd gebruikt om mijn verhaal te vertellen, het verhaal van een man gedreven door gezondheid, fitness en natuur.

Toen ik begon met het ontwikkelen van mijn eigen productlijnen, was het voor mij essentieel dat alles met mijn naam erop die visie weerspiegelde. Al mijn producten, van huidverzorging tot geuren, zijn fris, schoon en geïnspireerd door de essentie van Noorwegen.

Hoe zijn je verzorgingsrituelen in de loop van de tijd veranderd?

Ik besteedde veel tijd aan het vinden van de “perfecte” verzorgingsproducten. Toen ik eenmaal mijn eigen bedrijf begon en het drukker had, had ik minder tijd, dus concentreerde ik me op het vinden van producten die effectief en gemakkelijk te gebruiken waren. De grootste verandering voor mij is het verschuiven naar producten die minder tijd nodig hebben, maar gewoon, zo niet effectiever, zijn.

Heeft het werken in de schoonheidsindustrie je persoonlijke routines veranderd?

Werken in de schoonheidsindustrie heeft me geleerd om voorbij dure naammerken te kijken en me te concentreren op het vinden van hoogwaardige ingrediënten die het beste werken met mijn huid en haar.

Wat geef je prioriteit in je persoonlijke verzorgingsroutine?

Ik geef absoluut prioriteit aan huidverzorging in mijn persoonlijke verzorgingsroutine. Het vinden van de juiste reiniger en vochtinbrengende crème is essentieel geweest om mijn huid gehydrateerd te houden. Hydratatie is de belangrijkste stap in een huidverzorgingsroutine – zodra de huid droog wordt, kun je tekenen van je leeftijd niet meer verbergen en staan lijntjes en rimpels centraal.

Lees ook:   Gucci By Gucci pour homme Eau de Toilette

Het meest opwindende dat er gebeurt in de verzorging van mannen is dat mannen eindelijk enthousiast worden om er goed uit te zien en zich goed te voelen!

Voorbij zijn de dagen van zwaar (en gedachteloos) slaan op wat aftershave voor een grote date. Het resultaat: mannen nemen de tijd om te onderzoeken wat het beste is voor hun huid, haar en lichaam en zijn kritischer in hun productkeuzes.

Ik vind het geweldig dat mannen eindelijk beginnen in te zien dat er grote trots is om voor jezelf te zorgen.


Pin op Pinterest

Geir Ness gerealiseerd