Tiffany &Love: Nieuwe geuren aangekondigd voor hem &her

Tiffany &Liefde is het volgende hoofdstuk in de parfumerie voor Tiffany &Co., en eert de erfenis van het merk van het vieren van liefde en toewijding. De twee complementaire geuren zijn een eerbetoon aan de emotionele verbinding en de vele manieren waarop liefde wordt gedefinieerd en uitgedrukt. Dit is de eerste verkenning van het merk in de categorie dubbele geur en de inaugurele lancering van mannengeur onder de creatieve leiding van Riet Krakoff, chief artistic officer, Tiffany &Co.

Dit bericht kan affiliate links bevatten, wat betekent dat we een kleine commissie verdienen op aankopen via de links (zonder extra kosten voor u). Dit verandert onze mening niet, maar helpt wel om de site te ondersteunen. Bedankt!

“Als merk hebben we altijd de blijvende kracht van liefde in al zijn vormen gevierd”, zegt Krakoff. “Onze nieuwe Tiffany &Liefdegeuren zijn een weerspiegeling van moderne liefde en de authentieke verbindingen die de kracht, vreugde en belofte weerspiegelen die we in elkaar vinden.”

Geïnspireerd door Krakoff’s creatieve visie en de energieke geest van New York City, legendarische fotograaf, regisseur en kunstenaar Cass Vogel schoot de wereldwijde reclamecampagne in zwart-wit in de straten van New York City. Door de lens van Bird leggen de campagnebeelden intieme momenten vast tussen echte koppels met hun handen verweven in gebaren van liefde. Om dit idee van toewijding, acceptatie en saamhorigheid te demonstreren, is tiffany &co.’s iconische ampersand symbool verheven om persoonlijke verbindingen aan te duiden die een band tussen twee mensen creëren. Om de campagnevideo te begeleiden, selecteerde Tiffany &Co. Grammy-bekroonde® muziekproducent Mark Ronsen en singer-songwriterKoning Prinses naar remake De Schildpadden‘ lied “Gelukkig Samen,” een ode aan de liefde.

Lees ook:   Filorga Oxygen-Glow Dagcrème

“Met de lancering van Tiffany &Liefde, probeerden we geuren voor romantici te creëren die liefde op hun eigen manier definiëren”, zegt Simona Cattaneo, chief marketing officer, Coty Luxury. “De geuren belichamen en omarmen alle vormen van liefde en inspireren iedereen om deel te nemen aan het #LoveYourWay gesprek door authentieke verhalen over persoonlijke liefde en verbinding te delen.”

De Tiffany &Liefde geuren zijn beide gemaakt door een duo parfumeurs en drukken het magnetisme en de elektriciteit van liefde uit. Elke geur heeft zijn eigen unieke structuur, maar deelt een gemeenschappelijk heldeningrediënt, blauwe sequoia. Tiffany &Liefde voor Hem is een citrusachtige aromatische geur met een met hout doordrenkte basis gecreëerd door parfumeurs Sophie Labbé en Nicolas Beaulieu van IFF.Tiffany &Liefde voor haar is een moderne houtachtige bloemengeur gecreëerd door parfumeurs Honorine Blanc en Marie Salamagne van Firmenich.

Fernweh Editions Fern &Bloemblaadjes Kaars

Voortbouwend op de erfenis van het merk van buitengewoon vakmanschap en design, is de Tiffany &Liefde flacons zijn cilindrisch van vorm en eren de iconische Tiffany Blue-tint®. Complementair maar duidelijk, de Tiffany &Liefde glazen flessen zijn elk getint in een andere tint die doet denken aan Tiffany Blue® en zijn voorzien van een glanzend ampersand dat het iconische Tiffany &Co.-logo weerspiegelt en fungeert als een symbool van verbinding. Een zilveren plaquette zit op de schouders van elke fles met de kenmerkende ingrediënten van elk sap, terwijl een Tiffany Blue-dop® voor Haar en een contrasterend zwart voor Hem, zijn verfraaid met een grafisch T-patroon.

Tiffany &Liefde wordt wereldwijd gelanceerd vanaf 1 oktober 2019.

Lees ook:   Hoe ruikt Patchouli? (+ 5 Beste Patchouli Parfums)

Over Tiffany &Co.

In 1837 richtte Charles Lewis Tiffany zijn bedrijf op in New York City, waar zijn winkel al snel werd geprezen als het paleis van juwelen vanwege zijn uitzonderlijke edelstenen. Sindsdien is TIFFANY &CO. synoniem geworden voor elegantie, innovatief design, fijn vakmanschap en creatieve uitmuntendheid. Tijdens de 20e eeuw bloeide zijn bekendheid wereldwijd met uitbreiding van het winkelnetwerk en voortdurende culturele relevantie, zoals geïllustreerd door Truman Capote’s Ontbijt bij Tiffany’sen de film met Audrey Hepburn in de hoofdrol.

Vandaag de dag, met meer dan 14.000 werknemers, ontwerpen, produceren en verkopen TIFFANY &CO. en haar dochterondernemingen sieraden, horloges en luxe accessoires – waaronder meer dan 5.000 bekwame ambachtslieden die diamanten slijpen en sieraden maken in de werkplaatsen van het bedrijf, zich realiserend dat het zich inzet voor superlative kwaliteit.

Het bedrijf exploiteert wereldwijd meer dan 300 TIFFANY &CO.-winkels als onderdeel van zijn omni-channel aanpak. Ga voor meer informatie over TIFFANY &CO. en haar inzet voor duurzaamheid naar Tiffany.com